Dyżury radnych Informacja o zmianie ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych Zmiany w gospodarce odpadami komunalnymi

Obsluga techniczna
ALFA TV

Urząd Miejski

Adres:
ul. Zwycięstwa 23, 72-410 Golczewo,
tel.   (091) 38 60 127 lub (091) 38 60 593,
faks (091) 38 60 123
e-mail:
urzad@golczewo.pl 

Urząd czynny jest w dni robocze od poniedziałku do piątku
od godziny 8.00 do godziny 16.00.

 

     Burmistrz Golczewa przyjmuje obywateli w sprawach skarg i wniosków
w godzinach pracy Urzędu oraz w poniedziałki od godziny 16.00 do godziny 17.00.
     Jeżeli poniedziałek jest dniem wolnym od pracy, obywateli przyjmuje się
także od godziny 16.00 do godziny 17.00 w najbliższym dniu roboczym.

(podstawa prawna: art. 253 § 1 i 3 Kodeksu postępowania administracyjnego)

      Dostęp do jawnych dokumentów wynikających z wykonywania zadań
publicznych przez Gminę Golczewo, które nie zostały umieszczone w Biuletynie
Informacji Publicznej, odbywa sie w godzinach pracy Urzędu.

(podstawa prawna: § 10 ust. 3 pkt 3 Statutu Gminy Golczewo)


Rachunek bieżący obowiązujący :

      Nazwa banku: BANK SPÓŁDZIELCZY  W GRYFICACH  ODDZIAŁ  GOLCZEWO
      Nr r-ku:         02 9376 1011 2004 0004 0934 0001

          

Dane do faktury VAT:

Gmina Golczewo 
ul. Zwycięstwa 23 
72-410 Golczewo

NIP:  986-015-70-36           

 

       

Burmistrz (B):                          Andrzej  Danieluk
                                                        pokój nr 13, I piętro

Zastępca Burmistrza (ZB):       Józef Malec
                                                        pokój nr 14, I piętro


Sekretarz Gminy (SG):          Ireneusz  Wilk,
                                                        pokój nr 18, I piętro, 
                                 
                       nr tel. miejskiego (91) 32 25 134

Skarbnik Gminy (GK
):            Barbara  Deszyńska, 
                                                         pokój,  parter,
                                 
                        nr tel. miejskiego (91) 32 25 152

             
 

Stanowiska pracy i pracownicy:
 
- stanowisko pracy ds. obywatelskich (ASO):
   Iwona Adamowicz,          pokój nr 4,  parter,
                                            nr tel. miejskiego  (91) 32 25 146

 

- stanowisko pracy ds. kadr (AK): 
  Edyta Biernat,                    pokój nr 5,  parter,
                                             nr tel. miejskiego  (91) 32 25 144



- stanowisko pracy ds. księgowości budżetowej (FKB):
   Krystyna Szymanek,       pokój ,  parter,
                                            nr tel. miejskiego  (91) 32 25 153

 

- stanowisko pracy ds. finansowo-księgowych (FFK):
   Janina Gryta,                    pokój ,  parter,
                                            nr tel. miejskiego  (91) 32 25 153

 

- stanowisko pracy ds. rozliczeń księgowych (FRK):
   Weronika Żórawska,      pokój ,  parter
                                            nr tel. miejskiego  (91) 32 25 156

 

- stanowisko pracy ds. wymiaru podatków i opłat (FWP):
  Teresa Seweryn,              pokój ,  parter,
                                            nr tel. miejskiego  (91) 32 25 155

 

- stanowisko pracy ds. księgowości podatków i opłat (FKP):
   Renata Dziewierska       pokój ,  parter,
                                            nr tel. miejskiego  (91) 32 25 155

 

- stanowisko pracy ds. sekretariatu Urzędu (AS):
  Danuta Krupa,             pokój nr 15,  I piętro,
                                            nr tel. miejskiego  (91) 38 60 127

 

- stanowisko pracy ds. działalności gospodarczej
    i informatyzacji (ZDG):

    Marcin Schulz,                 pokój nr 16, I piętro,
                                            nr tel. miejskiego  (91) 32 25 133

 

- stanowisko pracy ds. organizacyjno-administracyjnych (AO): 
   Magdalena Zając,                  pokój nr 17, I piętro
                                            nr tel. miejskiego  (91) 32 25 142

 

- stanowisko pracy ds. gospodarki zasobem gminy
    i planowania przestrzennego (ZZP):
 
   Elżbieta Bednarczyk, pokój nr 20,  I piętro,
                                            nr tel. miejskiego  (91) 32 25 140

 

- stanowisko pracy ds. inwestycji i drogownictwa (ZID): 
   Zbigniew Sobieski,      pokój  nr 20,   I piętro,
                                            nr tel. miejskiego  (91) 32 25 136

 

- stanowisko pracy ds. ochrony środowiska i leśnictwa (ZOS):   
   Paweł Jamroziak,       pokój  nr 20,   I piętro,
                                            nr tel. miejskiego  (91) 32 25 136

 

- stanowisko pracy ds. promocji gminy i spraw społecznych (ZPS):
   Dorota Opiła-Skubisz,          pokój nr 21,  I piętro
                                                      nr tel. miejskiego  (91) 32 25 138

 

- stanowisko pracy ds. funduszy (ZZF):                                     
  Zbigniew Urbański,           pokój nr 21,   I piętro  
                                               
nr tel. miejskiego  (91) 32 25 138
 
 

- stanowisko pracy ds. mienia komunalnego (ZMK):
   Jadwiga Adamowicz,      pokój nr 22, I piętro,   
                                                  
nr tel. miejskiego  (91) 32 25 139
      
 

- stanowisko pracy ds. obronnych i zarządzania
   kryzysowego (ZOL
):
 
   Dariusz Niemczycki,     pokój nr 23 ,  I piętro,
                                            nr tel. miejskiego  (91) 32 25 137


 

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Nie pokazuj więcej tego powiadomienia